yadeninannesi ben her zaman adaçayı gargarası yaparım. Çok etkili. Kızımı da öyle iyileştiririm. 1 tutam adacayını 1 bardak suda 10 dk kaynatıyorsunuz. Ama öyle fokur fokur değil. Ilınınca süzün. Onunla gargara yapın. Senelerdir kullandığım bi kür. Ama her gün taze yapmak gerekiyor. Geçmiş olsun