baby0615 Merhabalar, iki doktora birden giden veya gitmiş olan anne adayları var mı acaba ? Kontrol sıklığınız hakkında ve bu durumda doğuma girecek doktor hangisi oluyor bilgi verebilir misiniz?
Zeynepahmett baby0615 ben iki taneye gideceğim şimdilik bir ama haftaya ikinciye başlayacağım. Bi tanesi özel hastane sezaryen ameliyatını iyi yapiyo diye ona gidiyorum ama aşırı yoğun ve cihazı iyi değil pek ilgilenemiyo bilgi vermiyor yetersiz kalıyor. İkinci gideceğim kişi özel muayenehanesi var çok iyi ve ilgili olduğunu duydum. Şimdiki doktorum 3 haftada bir çağırıyor. Diğeri ne sıklıkta çağırır bilmiyorum ama ona başlayacağım zaman bunu bir aya cikaracagim
mom44 baby0615 ben kızımda girrim 1 i özeldi 1 tıp fakültesi 2 hafta arayla gidiyprdum riskli gebelik geçirdim ayda çağırıyorlardı ama içim rahat etmiyordu
baby0615 Zeynepahmett bende 2li gitmeyi düşünüyorum da. Bir doktorun samimiyeti ilgisi çok iyi fakat çok açıklama yapmıyor kalabalık olduğu için, diğeri de açıklıyor anlatıyor ama mesafeli ve biraz soğuk biri. Bilemiyorum kararsız kalmış durumdayım. İnsan bu süreçte hem samimiyet hem ilgi istiyor açıkçası. 🤷🏼♀️
Zeynepahmett baby0615 aynen özel ilgi istiyoruz :) benim şimdi gittiğim alanında çok iyi ama sizinki gibi yoğun diye ilgisiz. Onun için 2.ye gidecem. İnsanın imkanı varsa ve içi çok rahat etmiyorsa 2 taneye gitmekte bir sakınca yok bence
rabisimm Bende 9 haftalık hamileyim ve 2 doktora gidiyorum biri devlet hastanesinde olduğumuz yerde genellikle herkesin tercih ettiği bi doktor diğeri de özel hastanede ilgili çok çok iyi bi doktor hasta doktor değil de iki arkadaş gibiyiz 🧚♀️ doğumuda özelde yapcam İnşAllah