Evvet ben geldim😄
saat 04:17 bi yerden başlayayım yazmaya
yoksa yaramaz oğlum emme potansiyelini bırakmadan zor yani😄
gelelim doğum macerasına
25.08.2020 de hani bumu şumu doğum sancısı diyoruz ya tarifi cok basit adet sancısı gibi sizi tatlı tatlı yokluyor sonra bütün gün kasılma gibi şeyler oldu kasılmasayar indirdim mutlaka indirin doğumu yaklaşanlar sonra saatde 1 sancı saatde 2 sancı derken 1 saatde 7 sancı falan olmaya başladı uygulama cok işime yaradı yani akşam 5-6 gibi orkid koymuştum böyle nişan desem değil akıntı adet desem değil bi ped doldurcak kadar bişey geldi adlandıramadım acile gittik nst bağlandım sancı yok doktor miyadını doldurmul bu bebek artık 40+5 alalım bunu dedi bende yok dedim çünkü bizimle ilglenen başka doktorumuz vardı
neyse onu aradık hemen buraya gelin dedi hazırlanıp çıktım 45 dk sürdü yol hast aramış bilgi vermiş sancılar cıkmaya başlamış ama canm doktorum gelmedi tenezzül etmedi sancım devam ederse ebe doğurtucak kısacası sorun da şu ki çağırıp ilgilnmemesi beni bitirdi kadın doğum icapçı yok yeni doğan yoğun bakımı ünitesi yokmuş cocuk doktoru da korona olmuş kısacası dımdızlak kaldım imza verdim cıktım hastaneden gerisin geri ilk gittiğim hastaneye 200 lerle falan gidiyoruz sıkıntı stres cabası sonra girdik acile doktor açılman var sezeryan olmaz dedi ki normal doğumu ne kadar istediğimi bi ben biliyorum 😄 yattık sancı odası tek kişilik falan bekliyoruz 2-3 de yatış yapıldı 5 oldu yok 36 haftadan sonraki giridğimiz aaa 45-60 larda sancı hissetmiyorumlar yalan oldu 20 oluyodu ben parçalıyodum kendimi suyunu patlattılar fosh dedi (dedim ki bu karıştırılcak bişey değil suyum mu değil mi diyoruz ya hep ☺️) gelmedi gene suni sancı verdiler ağrılar 130 larda ama düz duvara tırmanıcam bebek daha gerideydi kanala girmemişti sorunumuz oydu bizim sonra nefes imi kontrol edemedim siz bunun üstünde yoğunlaşın ama gözleirm karardı tansiyon fırladı çataldayım ayaklarım titriyor ıkınıyorum yok en son görevli personel geldi 100 bilmem kaç kilo karnıma bi abandı orda kafası cıktı zaten 🤦♀️ İyide yaptı ama ben bitmiştim artık sonrası benim ıkınmama kaldı zorla cıktı elleri ayakları çıkarken balığın kuyruk çırpışı gibiydi 🤣 sonra cocuk doktoru aldı baktı 3790 kilo 53 cm boyu sonra 15 dk plesanta uğraştırdı çıkmadı sonraki 45 dk makata kadar yırtılmışım dikim süresi sürdü🤦♀️ 6 da doğdu 7:10 gece odamda kuzucuğu emziriyordum hiç yadırgamadı cok şükür servise geçtik hersey yolunda ama altdan ağrı hissediyorum buda normal onun dışında hersey cok güzel eşimde bende hala bu bıcırığı evimize alıp götürceğimize inanmıyoruz 🤣
siz siz olun sizinle baş edebilcek refakatçiniz olsun normal doğum da eşim olsa baş edemezdi ben ağladıkça o gider doktorun yakasına yapışırdı😄 sonra depent kilot bez alın yanları çırt çırtlı bebek bezi gibi olan değil de bebeklerin de şu kilot bez mayo bezleri varya o tarz alın zor dönüp hareket ediyorsunuz ve kayıyor ben bundan memnun kaldım ☺️ Sonra gecelik di pijamaydı olayı benim için gecelikle rahata erdi pijamaya dönüp bakmadım bile odalar klimalı genelde merkezi oluyo devlet hastanelerinde ayağınıza çorap kesin alın sezeryan veya normal de olsanız kabız olmamanız adına erik kayısı kompostosu yapın sindiriminizi rahatlatıcak yiyecekler yiyin bebişe de 1 adet 15 li seti koydum içinde penye battaniye vardı o bide 2 tane 5 li aldım diğerini de yarın kullanıcam 1 tane fazla olmuş oldu bez fazla bulundurun ve sütünüz gelmese de hastane de süt sağma mak var onları mutlaka değerlendirin açılmasını sağlıyor kanalların gelmedi etmedi demeyin yani şimdilik benden bu kadar biraz daha takılırım sonra sizlere elveda😄