Defnebebek selen8sefam ben canim.Ilk 6 ay ara ara kanamam oldu hatta ilk seferde kesin dusuk yaptim diye dr gittim.ESi cok asagida oldugu icin hep dusuk riskim vardi.SU an son gunlerim dogum icin Insallah.Korkma bol.bol.dua et
Dlktpl selen8sefam cnm bnm de plasenta asadaydı 12.haftadan berı kanamam oluyo yatıyorum 18.hftafayım kanamam ve kanama alanım cok azaldı yukarı cıkmıs plasenta bıraz daha oyuzden hıc korkma
MasalAlparslanMom selen8sefam aşağıda kısmını bilmiyorum ama kanama bendede oldu 13haftalıkken falan. Progestan kullandım kısa bi süre. Çalıştığım halde doktor rapor bile vermedi dikkat et dedi sadece.
Cansummm selen8sefam benim de aşağıdaydı 12-13. Haftalarda şuan 18 haftalığım şükür yukarıya çıkmış kanamam olmamıştı ama öğrendiğim andan itibaren 3 güne 1 Proluton iğne ve sürekli istirahat halindeyim çok fazla ayakta kalmıyorum. Korkma bişey olmaz ve düzelir inşallah ilişki yasakladı Dr um ve dinlen bol bol demişti sizde öyle yapın ve bol dua edin🙏🏻
selen8sefam Defnebebek inşallah bende de bi problem olmaz İlk iki bebeğimi kaybettim bu 3. hamileliğim ilk defa bu haftaya geldik ☹
deletedmom99 Benim diger gebeligimde vardi kanamam cok oluyodu kaybettim bebegimi ve dun hastanye gittim yine bebegin esi rahim agzna yaknms doktor dikkat et erken dogum riskin var yine dedi artk takdiri allaha braktm ben insallah ayni acilari tekrar yasamam😓
selen8sefam Cansummm benim kanamam var bazen çok bazen az ama iğne 1 kere yapıldı niye yapmadılar acaba tekrar 3 gündür var kanamam
Cigdemyslyrt selen8sefam canım benim de başından beri kanamalı geçiyor. Içerde kanamam oluyor sürekli neden olduğunu söyleyemiyor bi kaç kez aralıklı hastane de yattım ve şuan heyet raporu ile yatıyorum sürekli. Şuan da dışarda kanamam yok içerde ki kanama bölgesi en son küçülmüştü. 23. Haftaya geldik bu şekilde. Yarin ayrıntılı renkli ultrasonum var o da güzel geçerse artık binlerce şükür diyeceğim. Rabbim yardimcimiz olsun insani psikolojik olarak çok fazla etkiliyor.
Cansummm Cigdemyslyrt içerde kanama alanı benimde var 12. Haftadan bu yana kimi zaman küçülüyor kimi zaman büyüyor 18. Haftamdayım dışarıya gelen bir kanamam olmadığı için şükür hastanede yatmadım ama Proluton iğne ve progesteron vajinal jel kullanıyorum bu sebepten dolayı dediğiniz gibi nedeni belli değil ama hiç tamamen geçmedi inşallah bende 15 gün sonra detaylıya gireceğim. Sizin kaç mm di kanama alanınız?
selen8sefam Cigdemyslyrt benimde içerde kanama alanım yok kesenin etrafında yok bebeğin durumu iyiymiş suyu da iyiymiş rahim ağzı da kapalı sadece kanama var işte eş rahim ağzına yakın olduğu için
Mizgin44 selen8sefam ben 6 ayliktim boyle sorunun oldu cnm ve kalan 3bucuk ayligi yatark ve ilacli tedaviyle gevirdm simdi 38. Haftamdayim Allah abin sukur ❤ korkutma kendini bebegide hep iyi dusun ALLAh atevekkul et bol dua et
selen8sefam Mizgin44 çok korkuyorum bu benim 3? Hamileliğim 2 bebeğimi kaybettim ilk defa bu haftalara geldik haraketlerini bile hissetmişken kaybetmek çok büyük çöküntü olur benim için 😢
Cigdemyslyrt Cansummm benim kanama alanın 37 mm di. Dışardan da çok fazla kanamam oldu canım. Ilk kanama olduğumda acilde ebe düşük yapıyorsun dedi o kadar ki fazla idi. Ama sonra çocuğun etkilenmediğini öğrendik. Sonra yine tekrarladı bi süre sonra. Yine dışarı kanama şeklinde. Bende igne ve ağız yolu ile progestan alıyorum. 23. Haftaya geldik bu şekilde. Daha bir tek eşya almadim cesaret edemiyorum. Yarın ki ultrason umarım güzel geçer. Bir de hep adet donemimde oluyor bu kanamalar ama doktor ilgisi yok diyor.
Cansummm Cigdemyslyrt baya büyükmüş sizin o yüzden dışarıya da gelmiş benim en son 11 mm di inşallah daha fazla büyümez🙏🏻 Allahım korusun evlatlarımızı ben almaya başladım ufaktan dediğiniz gibi ama alırken insan tedirgin olabiliyor ama ben şöyle düşünüyorum herşey yolunda bile olsa Doğum anında ne olacağını Allahtan başka kimse bilemez. Allahım evladımı bana verdi evet bende biraz sıkıntılı bir hamilelik geçiriyorum gene buna da şükür ama inanıyorum ki sonu güzel olacak🙏🏻 Sende İnan bence ve 6 aylık sayılırsın az daha bekle detaylıdan sonra ufaktan almaya başlarsın
deletedmom99 selen8sefam 22+4 gunluktu cammm 20 haftalkken sidetli bi kanamyla hastanye gittim 3 gün hastnede yattm plesentedan kaynkli kanama dediler 10 gun sonra kaybettim bebegmi 7 ay önce 🙁suan tekrar gebeyim 17+6 doktor bundadaa rahim agzna yakn eş dedi erken dogum riskim var yine rabbim o aclri tekrar yasatmsz insallah banada herkezede sag saglim kavusurz yavrulrmzA🙁
Defnebebek selen8sefam insallah birsey olmaz insallah.Progestan kullandim.ben taki 31 haftaya kadar ve dinlendim bol bol
Dlktpl selen8sefam asırı kanamam oluyodu benım progestan uc adet 200 ml ve her hefta ıgne kullandım devam edıyorum rısklı hamıleyım doguma kdr sanırom ılaca devam bıde rahım agzı uzunluguna da baktır cnm plasenta kendı kendıne cıkıyo yukarı yavas yabas
Cansummm selen8sefam bilemiyorum ama benim dışarıya bir kanamam olmadığı halde 3 güne 1 iğne ve vajinal jele sabah akşam devam ediyorum ve iğneyi 30. Haftaya kadar kullanacağım. Rahim ağzı uzunluğunuzu da ölçtürün mutlaka rahim ağzı kapalı olabilir ama kısalma olup olmadığını düzenli kontrollerinizde takip ettirin derim. Rahim ağzı kısalığı ihmal edilip nice bayan erken doğum ile bebeklerini kaybetmiş Allah korusun sürekli normal çıksa da siz bence her kontrolde sorun Dr unuza şahsen Dr um unutsa bile ben hatırlatıyorum bir bakalım uzunluğuna diye.
selen8sefam Dlktpl rahim ağzına iyi dedi doktor kapalıymış bende günde 2 kez progestan alıyorum 3 gündür var kanama 1 kere de iğne yapıldı o iğne haftalık mi yapılıyo bide sen kaç haftalıksın
Kivanclimerve selen8sefam Evet ablam oldu ayni sizin gibi surekli yatti 38.haftada esi yukari cikti sezeryanla sag saglim aldi kucagina cok dikkat et mumkun oldgunca yat bebeklerimiz herseyden onemli 🙏
Dlktpl selen8sefam bnmde kapalıda her ıhtımale karsı ölcüyolarda 18.haftadayımmbende ıgne haftalkk yapışıyor