Sdef arkadaşlar merhaba. Ben 21 haftalik hamileyim ve cok fazla miyde yanması yasiyorum bilgisi olan var mi . Gaviscon da kullanıyorum 2 gündür geçmiyor.🤮
Duygukocc Sdef benim miğde yanmama ılık süt iyi geliyordu ilaçlarla geçiremiyordum malesef neyseki uzun süre miğde yanması çekmedim bence denemelisin ılık sütü
Sdef Duygukocc soğuk sut ilk zamanlar iyi geliyordu si.di o da ise yaramıyor. Bir de ılık deneyeyim teşekkür ederim.