Deletedmom95 Cok gecmis olsun oncelikle 🙏🏻 Ben de apandist ameliyati oldum ama o zaman hamile degildim, inanilmaz agrili acili bir seydi ne ayakta durabiliyo ne nefes alabiliyordum. Patlamasi buyuk bir risk ve patlarsa Allah korusun hem senin hem bebegin icin hayati tehlike demek, ben gebeyken apandist ameliyati olan ve sag salim vaktinde kucagina alan cok duydum icini ferah tut 🙏🏻 İnsallah apandist degildir yine de 💐