SerpilKaya Kızlar 36+2 yim sanki rahmimde adet sancısı gibi bi sancı hissediyorum sabah kontrolüm var hastaneye gideceğim ama korkuyorum şimdi bişey olur mu aranızda bu durumu yaşayan var mı
Duygukocc SerpilKaya bende 36 haftalık hamileyim bu hafta ara ara sancılarım olmaya başladı adet olucakmışım gibi karın ve bel ağrısı yaşıyorum tuvalete çok sık çıkıyorum doktor rahim yumuşamaya başlıyor bebekde başını kanala yerleştirmiş ondan ağrıların olabilir dedi önemli olan düzenlimi değilmi o dedi
Meriwa SerpilKaya korkutmak istemem ama adet sancısı gibi tatlı tatlı girdi doğum yaptım cnm ben takip et kasılma yaşıycak mısınız şiddetlenicek mi sabahda doktorunla görüş bakalkm bi