Tubayr Kizlar 18+2 deyim iki gündür ayaklarimin altı ve ellerimin icinin yanmasından uyuyamıyorum sizde de boyle şeyler oldu mu sebebi nedir
hulya_sncr47 Tubayr Bn 24+1 günlük oldum halada öyleyim şuna bile yanıyor duş aldım fayda etmedi bide sabahtan beri inçe bir bel ağrısı çekiyorum 😞
Miniginannesiiii1111 Tubayr benimde 25. Haftada başlamıştı 30. Haftaya kadar devam etti şükür şimdi geçti 36+3 olduk
Evlat_can Tubayr bende 14haftalikken başladı canm doktora dedim şeker yüklemesi yaptı ve gebelik sekeri cıktı ama geceleri ayaklrm çok yaniyordu
Sinemarslannnn Tubayr aynısıyım bir kaç gündür batma da başladı topuklarda netten baktım belirtiler hep topuk dikeni diyor ama doktora soracağım tabi
hulya_sncr47 Tubayr doktoruma hiç demedim hamilelikten dolayıdır diye de Pazartesi gideceğim söylerim zaten bu hafta şeker yüklemesi de yapıcam niye öyle çıkar inşallah
Tubayr Evlat_can hamileliğim boyunca tatlıdan tiksindim uzak durdum protein ağırlıklı beslendim bende de çıkarsa çok üzülürüm ya. Ağzıma tatlı almadım
Evlat_can Tubayr bende meyveye çok aşerdim bide erkek olunca tatlı yenir derler ama bende tiksindim hep ekşi ve meyve yedim🤭
Doruksmomm 32 haftalık hamileyim kızlar bende son 2 aydır var doktorum kalsiyum magnezyum eksikliğinden dedi takviye alıyorum