selam arkadaşlar 4 yılık evliyim başımdan 2 aşılama geçti 2 side tutmadi cok hastane gezip cok doktor lara gittim en sonda bi tanıdık önerdi ( profesör dr. Ali baloglu ) çok memnun kaldığım bi doktor um en sonda aradığımi buldum koca bi dosya ile gittim ona hersye bakti.. eşimin spermleri çok kötü olmasina rağmen nasil asılma yaptılar size dedi onlar benim talebeleri m bir şey bildikleri yok dedi uzman üroloji bi doktor önerdi esime ona randevu aldim benim icinde zayiflicaksin dedi yumurta düzensiz ligin var dedi 68 kiloyum normalde 9 kilo vermemi istiyor 3 ay SONRA görüşelim dedi eşiminbtedavisi olduktan sonra yani size tup önermiyorum dedi eger dediklerimi yaparsanız esinde tedavi gorurse normal yoldan bile hamile kalırsin dedi .. Bana şu haplari verdi ( glukofen 100mg yarim icicem sabh aksam ) ( folidoce sabah 1 tane ) 3 ay bunları kullanicakmisim allah herkesin emeğini boşa çıkarmasın 🙏🙏