Elif9595 Merhaba kızlar 36+4 haftalık olduk nst de biraz ağrı çıktı bugün kontrolümüz vardı çatı muayenesi yapmak istedi doktor 1.5cm açıklık var dedi muayene sırasında biraz agrım oldu sonrasında hafif lekeleme oldu. Eve geldik şiddetli kaşık ağrısı kasılma bacağıma vuruyor neden oluyor doğum habercisimi doktorum birazdaha var demişti ama ağrılarım sıklaştı ve bacağıma belime vuruyor sanki normal mi sizce tecrübeli anneler..
Ahmetin_annesi Elif9595 düzenli olarak gelmesi lazım ayrica bu haftalarda yalancı sancılar sık görülüyor. Bi duş alıp gezinin geçmezse sanci aralıklarını takip edin
Mehtap74 Elif9595 çatı muayenesinden sonra ağrı olabiliyor. Düzenli ise doğum sancınız başlamıştır. Önce bakın kaç dk da bir oluyor. Atıyorum yarım saat oldu sonra bir saat ise normal . Ama yarım saat peşinden yarım saat ya da 10 dk 10 dk ise doğum başlamış. Geçen haftada benimde nst de ağrım çıktı çatı muayenesi yaptı yumuşama var ama açılma yok dedi. Gece tekrardan düzensiz ağrım oldu. Hastane yakın diye gittim çatı muayenesi sonra normal dedi. Az sancı düzensiz çıktı. Düzene girerse hiç beklemeden gelirsin dedi ve 35+5 de şuan 37 olduk bütün ağrım gitti tık yok. İçin rahat etmezse acile git yönlendiriyorlar zaten
Canimannem Elif9595 Benim de her hafta kontrolum oluyor. Her gittigimde nst’de cikiyor sancim. 36+2 ben de. Nidicard verdi. O biraz azaltti ama hala var, bitmis degil. Doktor normal aslinda dedi ama ben serklajli olduğum icin bana ilac verdi, onlem amacli. 🙏
Guguklu_saat Mehtap74 çatı muayenesinin ertesi günü sabah nişanım geldi şimdi bir kaç saattir de yoğun sarı sümüksü bir akıntı geliyor normalmıdır acaba çatı muayenesinde 3 cm açıklığım çıktı 🙄 bebek şuan bir hareketli hiç durmuyor kıpır kıpır sancı ağrı falan da yok
Mehtap74 Guguklu_saat nişanın gelmiş gibi. Sende artık sancılarını bekle düzenli olunca hastaneye gidersin. Bebek hareketli ise korkulacak bişey yok. Çatı muayenesi sonrası ağrı normal dediler. Rabbim kolay doğumlar nasip etsin