Tugbaali ben şöyle söyleyim ozaman benimde oğlum olacak . Doğar doğmaz yaptıralım rahat edelim dedik baya araştırdım ben 7 gün yaptırmaya karar vermiştim .. eşimin Arkadaşı olan dünyaca ünlü bir cerrah var adam Google da haberlerde boy boy her yerde çıktı yaptığı ameliyatlar ile ve çok iyi bir hastanenin doktoru . Sakın yaptırmayın dedi . Sebebi ise yenidoğan çocuğun sünnet derisi tam belli olmuyormuş ve o deri alınırken bebeğin sinirleri hasar görebiliyormuş. Buda bebeğin ergenlik dönemlerinden sonra sıkıntı yaşamasına sebep oluyormuş . Evlendiği zaman iktidarsızlık , kısırlık , idrar kaçırma gibi sonuçlara kadar gidiyormuş . Ve diyorki şuan erkeklerde bu cinsel problemlerin olmasının en büyük sebeplerinden biri yenidoğan dönemde yapılan sünnetlermiş. Bunu fark edip deformasyon ameliyatı olan çok erkek varmış Türkiye de bu ameliyatı bile yapabilen bir doktor varmış deli para kazanıyor diyor . Kaybedecek hiç bişeyin yok illa erken sünnet ettirmek istiyorsan 1 buçuk yaşına kadar bekle en azından deri kısmı tamamen oluşsun dedi bana . Bana çok mantıklı geldi kaybedecek bişeyim yok oyüzden bekleyeceğim . Yine karar sizin tabiki ben bildiğim birşeyi paylaşmak istedim