ZEHRASEYMA yine de anne adayına böyle gönderme yaparak üzmek, kalbini kırmak hoş değil.
Bende sigara içiyordum bebeğimi öğrendiğim an çok zor da olsa bir daha içmedim. Ama kalkıp da burda kullanan bir anneye de gerçekler diye kalp kırmayı doğru bulmuyorum . İnsanin en büyük korkusudur evladı oda bilir . Allah neyi nasip ederse o engel , down durumu sadece sigara ile alakalı değil Allah korusun .