Rabiatrr Kızlar 37 haftalığım karnımın sertliği Bayadır geçmedi ve kabız olmamama rağmen kabızmışım gibi ağrım var nedeni ne olabilir ki
Zezef Rabiatrr devam ederse, şiddetlenirse, suyun gelirse hemen git.. gecerse yarın doktorunu bilgilendir