Merhaba benimde doğum yapalı 42 gün oldu ilk zamanlar sık olmakla birlikte git gide azaldı şükür o dikişlerin batması.Dikişiniz de akıntı, şişme falan yoksa bi sorun olmaz demişti hemşiremiz inşallah bi sıkıntı yoktur sizde de.İyi geceler.Sağlıkla büyütün yavrunuzu 😊🍀🙏🏻