MihricanA Canım bende 8 haftalık hamileyken Covid 19 testim pozitif ti. Hamile olduğum içim ilaç kullanamadım ben folik asit kullanıyordum onu kullanmaya devam ettim. İlk 8 gün koku,tat alamadım içtiğim su bile zehir gibi geliyordu ama ben elimden geldiği kadar su içmeye meyve yemeye özen gösterdim ve 8 gün sonra da tat ve koku almaya başladım şuan karantinamın bitmesine 4 gün var şükür iyi hissediyorum kendimi. Canım sende stres falan yapma Bebeğe hiç bir zararı olmuyormuş bebek için endişelenme, elinden geldiği kadar meyve ye su iç inşallah atlatırsın. Güzel haberlerini bekliyoruz 😊