ZeynoB Selam anneler cuma sabahı nasip olur ise sezeryan ile doğum yapacağım , belden uyuşmalı. Kahve içilmesi gerektiğini duymuştum başka ne yapabilirim ağrım olmasın diye , teşekkür ediyorum
Ecemina20 ZeynoB sütsüz nescafe iç çıkar çıkmaz yaklaşık 3 bardak kadar birde ameliyatta kafanın altına biraz yüksek bişey koydur kafanı sağa sola fazla oynatma
Symnr ZeynoB bende cuma sabahı gidecem çok heyecanlıyım uyuyamıyorum ya napicaz nasıl olacak ilk mi sizin
Ourmiracle Ben de cuma sabahi sezeryan olacagim spinal suracikta bekleyeyim✌ Bu arada hayirlisiyla saglikla kucaginiza almayi nasip etsin insallah Allahm
Ourmiracle anestezi doktorum bana bol bitter cikolatayla su tuketmelisin demisti ama agri elbette olacak umarim en min.duzeydi atlatiriz.