Mehmetaybarsmom Merhaba kızlar anestezi şekli olarak Bi spinal bir de epidural yapılıyormuş sanırım sizce hangisi daha iyi avantaj veya dezavantajları neler bilenler yazabilir mi? 🤔🤔🤔😘
Unlukacar Mehmetaybarsmom canım ben daha doğum yapmadım ama benim sezeryan olan arkadaşlarım belden aşağı uyuşturarak yaptılar bebeklerinin her anını görerek doğumunu yapmış oluyorsun diğer türlü baygın olacağın için o anı kaçırmış olursun
ZeynoB Merhaba genel yasak diye biliyorum virüsten dolayı , epidural ile cuma sabahı doğum yapacağım nasip olursa
Mehmetaybarsmom ZeynoB spinal de belden aşağısı uyuşturuluyormuş genel değil ikisi de belden aşağıyı uyuşturmak için ama hangisi daha iyi acaba bilemiyorum ☹️
Miram6565 Spinal oldum hiç bir şey hissetmedim cnm gözler açık 5 dakikada bebişimi gördüm sonra dikiş yarım saatte odamdaydım 🥰🥰🥰 Allah kurtarsın cnm bu arada kahve iç doğumdan hemen sonra bol bol 🙏🙏