Nzdla Sehriban_acar benim hayırlısıyla kızımın ismi naz Dila olucak sizde düşüne bilirsiniz güzel bi isim😊
Duygukocc Sehriban_acar kız da Kumsal ismini hoş buluyorum.Oğlum oluyor Görkem koymayı düşünüyoruz ☺️