İyi geceler tatlı anneler benim de başından beri suyum fazlaydı halada oyle şeker çıkmadı diyet yapmadım az olması sıkıntı çok olmasında problem yok kafanıza takmayın ben şuan 36 haftalığım gıderek suyunda normale dönüyo endişelenmeyin tadını çıkarın bende çok taktım ama inanın bişey olmuyo ki inş olmaz iyi şeyler düşünün iyi şeyler olsun mutlu gebelikler dilerim 🙏🙏😍😍🙏🙏