Elifozen Kızlar sezeryan yapalı 12 gün oldu hala hiç sütüm Yok😨 sizlerin ne zaman gelmişti çok üzülüyorum süt gelmesi için neler yapmalıyım damla çay verdiler içiyorum bol su da tüketiyorum ama yok😞
deletedmom23 Elifozen ılık duş iyi geliyor hiç duş aldın mı ben ertesi günü duş aldım sütüm geldi şükür
Duygucoban Elifozen Canim ben erken dogum yaptim bebegim kuvezde bol bol sagiyorum ole artti komposto iciyorum bol bol oda yapiyomus ki bende cok yapti bide stres yapma cok etkiler sabret biraz
deletedmom23 Elifozen genetik de olabiliyor canım benim arkadaşım da normal doğum yaptı 4 ay anca emzirwbildi sütü yoktu. Şükür ben 1,5 sene emzirsim sezaryen olduğum halde
Elifozen Duygucoban stresten gelmiyor sanırım hep aklımda takılı ondan herhalde😞 erik kompostosu içiyorum günde kaç kere ama olmuyor😌