minikprensesimmm Nesslihann birisine daha tavsiye vermiştim bende bu şekilde geçirdim majezik ağız spreyi var canım onu ağrıyan dişine sıkıyorsun ve geçiriyor Allah yardımcın olsun👋🏻
minikprensesimmm Mesudeazem hamile isen o kadar fazla ilaç tüketmen doğru değil dediğim gibi majezik ağız spreyini alıp eczaneden kullan daha çabuk etki görürsün
Eeezgi Ben 20likleri çektirmediğim için dişler sıkıştı ve geçen bir dişim kırıldı küçücük kök kaldı orda her fırçalamada kanıyo şimdi. Doktoruma sorup izin verirse dişçiye gideceğim ben de 🤦🏻♀️
S-e3506 Nesslihann yok canım tedavi olmadım en son 31 haftalıkken kadın doğum doktoruma söyledim oda antibiyotik yazdı onla biraz iyi oldum benim yapmadığım şey kalmadı
Nesslihann CansuAbinik magnezyum 10 gün kadar kullandırdı doktor sonrasında bırakabilcemi sölemişti şuanda kullanmıyorum. Tek kullandığım vitamin ve kan ilaçları 🙄
CansuAbinik Nesslihann Hımm.. Benim dişim ağrıdığı ve kanadığı için doktor kalsiyum ve magnezyuma başladı. Hatta doğumdan sonrada kullamaya devam et dedi. Emzirme döneminde bebek daha fazla götürüyormuş anneden 🥺