sssmelek benim de bir kızım (kedim) var. Kedim diyemiyorum çünkü o da evlat 😻 hatta ilk çocuğumuz o. Şimdi de kardeşi olacak heyecanla bebeğimizi bekliyoruz. Arabanın motoruna sıkışmıştı bulduğumuzda kıyamadık bırakamadık. Çok hastalık geçirdi, neler atlattı, hala uğraşıyoruz ama iyi ki de bizim kızımız olmuş ondan sonra hayatımız olumlu anlamda öyle değişti ki anlatamam. Onlar Allah’ın sessiz kulları. O kadar masum o kadar temizler ki. Herkes bu canlar için bir kap su bir kap mama koysa ne güzel bir sadaka vermiş olur.
Hiç endişen olmasın benim de doktorum toksoplazma testini yaptı hatta evde kedinin olması aksine çok faydalı bebeğin bağışıklığı için dedi. Sadece kumunu temizleme konusunda hassas ol yeter.