HandanKiliaslanAkubuk Akşam 7 de sezeryana alacaklar dualarınızı esirgemeyin benden.Allah razı olsun şimdiden
Sayrkann HandanKiliaslanAkubuk bende suan sanci cekiyorum evde ..Insallah sag salim kucagina alirsin yavrunu 💕 agrilarin tez zamanda diner🌷🌷
Rabiaaa HandanKiliaslanAkubuk ay allhimsagselim kucağına almayı nasip etsin inşallah Rabbim canm benim