İkili testim yüksek çıktı kızlar ayrıntılıya girdim burun kökü,ense kalınlığı,kafa yapısı,bağırsakları,kalbi hepsi iyi çıktı.Ayrıntılı ultrason yapan doktor her şey temiz ama ben %100 diyemem dedi.Ne diyorsunuz ayrıntılıya giren var mı ikili tarama sonrası 12+3 günlüğüz 20. Haftada tekrar gideceğiz .Doktor 3 olasılık sıraladı ya amniyosentez ya DNA fetal testi,ya ileri zamanda tekrar ultrason.