KıZlar öncelikle herkese ii akşamlar .20/08/2020 tarihinde Ömer asafımın dünyaya geldi kısaca sözlere normal Doğum hikayemi anlatıp aranızdan ayrılacaktım.Öncelikle rabbim hepinize acısız sancısız sağ sağlım bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin. 19/08/2020 Çarşamba günü kontrolüm vardı ve doktorum bana suyumun çok iyi olduğunu ve istersen bir hafta daha bekleyebileceğimi ama bekledikçe sancım gelir mi bilmem ama bebek kilo alacağı için normal Doğum da zorlanacağını yada istersen hemen yarın gel suni sancıyla bebeğinizi alabiliriz dedi gelişimi tamamlamış zaten herhangi bir sıkıntının olmadığını bize güzel bir dille izah ettikten sonra bugün gün içerisinde Karar verip bana dönüş yapın dedi ve ben ve eşim eve geldikten sonra karar verdik ve yarın Doğum için hastaneye gidecektik.NEyse ertesi gün dogum için hastane ye sabah 7 de gittik ve hemen bana suni sancı verdiler ve biraz zaman geçtikten sonra yavaş yavaş sancılar gelmeye başlamıştı ve benim bir cm bir açılma vardı öncesinde neyse sancılar dakıkalar geçtikçe artıyordu ve ben ne yapacağımı bilmiyordum eşim ve annem gelmişti benle hastaneye sancıyla beraber eşimle beraber sürekli yürüyüş yapıyorduk hastanede ama ne çare sancıların sıklığı gittikçe arttı ve dayanamaz hale geldim ve istemeden bağırmaya başladım ebeler iki defa beni belden itibaren sıcak duş aldırdılar ve o kadar iyi geldi ki 3 cm açıklık birden 7 cm oldu ve benim artık dayanacak dermanım kalmadı hastaneyi ayağa kaldırdım resmen artık son dakıka doktoruma beni sezeryana alın dayanamıyorum dedim ve bağırmaya başladım yada beni tamamen agrıkesici iğne vurun hiç birşey hissetmek istemiyorum dedim doktor istersen epidural yapalım ama gerek kalmayacak buna kendiliğinden olacak zaten dedi ve beni dogrudan dogumhaneye aldılar ve 12.25 te oğlum ÖMer Asaf dünyaya geldi ve doktor hemen kucağıma verdi o kadar tarifi güzel bi duygu ki tarifi yok o kadar çektiğim acıyı unuttum bambaşka bir duygu tabi burda doktorum ve ebelerin de haklarını ödeyemem çünkü o kadar bağırın çağırmama rağmen baya yardımcı oldular bana .ve doktorum bana baya direndin normal dogum için sondakika sezeryan istedin ama bunu ben yapamazdım sana bu kadar eziyet ve acıdan sonra normal yapman için elimden geleni yapmak istedim dedi iyi ki dinlememiş beni doktor ve normal dogum için direndi. Tam bir hafta oldu sadece Altan dikişlerim agrır oda yavaş yavaş iyileştiği için acıması normalmiş onun haricinde ben ve bebeğim gayet sağlıklıyız çok şükür rabbime bize bu gümlerimde gösterdi tabi eşimin hakkınıda ödeyemem baya destekçim oldu ve elimi bir saniye bile olsa bırakmadı .Rabbim herkese sancısız ağrısız sağlıkla bebeklerinizi kucaklarınıza almayı nasip etsin Rabbim yar ve yardımcınız olsun tatlış anneler😂😂😂 sormak istediğiniz sorular varsa alabilirim şimdiden herkese ii geceler