Merhaba kizlar 😊 6 temmuz da 36+6ydik ve çatı muayenem vardi cok korkarak ve utanarak gitmiştim 🤦♀️ ama korkulacak bişeyin olmadigini anladım oyle öldüm bittim bi acı yok neyse doktorum muayene ederken nişanım geldi ve 2cm acilmam olduğunu rahmimim de normal dogum icin cok musait oldugunu muhtemelen de bu hafta gelir kendiliginden dedi beni sardi bi heyecan bol bol yuruyus merdiven çıkma perine masajını onerdi ve ekledi bebek ultrason da 3200 gr gözüküyordu daha fazla kilo almasin eger kendisi gelmezse pazar gunu gel alalim dedi o gun biraz yuruyus yaptim ama ben hamileligim boyunca surekli halsizlik yorgunluk nefes yetmezligi cektigim icin acikcasi fazla yuruyus yapmadim perine masijini her gun yapiyordum gel gelelim benim kiz gelmedi ve pazar gunu 37+5 hastaneye yatisim yapildi suni sanciyla dogum başlatıldı 11 gibi suni sanci takıldı ama ben hic sanci falan hissetmiyordum saat 5 de ebeler degisti gelen ebeyle konustum ben hic sanci hissetmiyorum sanci bu mu falan gülüyordum ebe de tebessum ederek demekki aci esigin yuksek dedi anlamalıydım orada sen daha sanciyi görmedin demesini 😁 saat 5 de benim suyumu patlattı odaya gelene kadar kivrim kivrim geldim sonra basladi sancilar evet biraz zor ama bebegi kucaginiza alinca unutuyorsunuz o sancıyı saat 11e kadar bagira cagira sanci cektim ebem surekli ikinmami soyledi ama bana ikinma istegi gelmedigi icin cok daha zorlandim artik tam açıklık olduğunda dayanamiyorum beni sezaryene alim diye bagiriyordum ne gucum kalmisti ne halim ebe seni bu halde alamam diye tekrar catala cikardi ve doktorumu çağırdı doktorum geldi karsima oturunca bi an da ebeye çıkıştı bu ne hal cok fazla ödem olmus dedi o an bi tirsmadim degil neyse dedim ben hala ikinmaya calisiyorum o sirada doktor iste anlatti sanci geldiginde kesmeden ikin bebegi itle diye sanci geldi ben basladim ikinmaya doktorum bi anda bagirdi uretra patlayacak sakin kesme o an ne oldu ben naptim bi şok oldum ikinci ikinmada doktor ebeye yardim et dedi ve ebe ustume cikti resmen 🤦♀️ o sirada ben öldüm bebegi kurtarmaya calisiyorlar sandim resmen 🤦♀️ sonra tosbigim bi an da cikti o an ki rahatlama anlatamam bebegi hazirlamak icin goturduler benim dikisim atildi odaya gectim cilem bitti saniyordum ben megerse daha yeni basliyormusum ertesi gun sabah lavaboya goturun beni dedim esimle annem beni kolumdan tutarak zorla goturduler ve orada bayılmışım ebe gelip agri kesici ates dusurucu serum takti ve gitti ama ben hala ayniyim ne ayaga kalkabiliyorum ne konuşabiliyorum o kadar halsizim ki yok boyle bişey taburcu oldum evime geldim ama bende hala bi duzelme yok hala hamur gibiyim ayaga kalktigim an dusuyorum ve 11 tane dikisim var arti nur topu gibi bi de hemeroid dikislerin acilmasindan korkuyorum cuma gunu kontrole gittim tabi hala yuruyemiyorum tekerlekli sandalyeyle doktor beni gorunce bi şok oldu ilk defa bi hastam tekerlekli sandalyeyle geliyor falan dedi bende durumu anlattim sen dogum da kan kaybetmedin fazla ama yinr bi test yapalim eger kanin dusmusse bi serum taktiririz kendine gelirsin ama bekleme burada git ben bisey olursa seni ararim dedi bana resmen prosedür geregi yapiyorum ayagi yapti neyse bende bebegin sonuclari var onlari beklicem dedim gittim tahlil verdim kizimin sonuclarini beklerken doktorum aradi bi telaşla nerdesin sen sakin hareket etme bisey yapma ben seni bu halde eve yollayamam senin kanin cok düşmüş kan nakli yapilmasi gerek sana o an neye ugradigimi sasirdim megersem 12 olmasi gereken kanim 4e düşmüş ölümün eşiğinde hala ben normal dogurdum diye seviniyorum boyle normal dogum olucaksa hic olmasın sartlar sezeryani gerektiriyorsa sezeryan olunmali bence neyse kan bulundu bana verilmeye başlanıldı doktorum geldi iste 2 unite kan da yetmeyecek sana hafta da bir raporlu serum vurulman gerek muhtemelen senin kanin hamilelik de dustu cunku dogumda cok kan kaybetmedin dogumdan once de test yapilmamis gozden kaçmış heralde dedi dusunebiliyor musunuz gozden kaçmış test ben her ay komtrollerimi aksatmadim aksatmış olsam bile butun tedbirlerini alip beni o sekilde doguma almaliydi ustune ustluk annem bu kizin sutu hala gelmedi acaba kandan dolayi mi dediginde evet vucutta kan dolasimi yok o yuzden gelmemis olabilir dedi o kadar rahat ki bunlari soylerken bana bisey olsa bunlari nasil soyleyebilecekti normal dogum yapan insanlar en fazla 1 haftada ayaga kalkiyor iyilesiyor benim 40im cikmisti ve hala dikislerim dusmemisti cunku vucudum kendini hala toplayamamisti ben bunlari bide ozel hastane de yasadim o kadar para verdim ozel ilgilenilsin diye sonucta saglik bu ama artik ozel hastanelerde işi ticarete dokmusler ne yazik ki 🤷♀️ tek tesellim kizim saglikli ve yanimda cok sukur Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu ❤