Merhaba güzel anneler. Ben bu hafta 34.haftamdayım. Doğumu nerde yapacağım konusunda çok kararsızım. Normalde Anadolu Hastanesinde muayene oldum şimdiye kadar ama Fethi Sekin Şehir Hastanesinde çalışan bi ebe kız kardeşime ortamın çok iyi olduğunu eski devlet hastaneleri gibi olmadığını özelden farksız olduğunu söylemiş. Açıkçası bütçem için de çok iyi olur çünkü bebekle beraber gelen bayağı masraf ve borç oluştu. O yüzden fikir konusunda yardıma ihtiyacım var. Orada doğum yapan var mı önerir misiniz?