Hsrt42 Suyun gelmesi icin ne yapabilirim sancım başladı dayanamiyorum suyum patlamadan Doğuma alırlarmı en son 1 cm aciklik vardı
mrveodbs Hsrt42 hastanede patlatıyorlar canım benim öyle oldu. sen hastaneye git çok sancın varsa. Dayanabilirsen eğer Duş alsan yürüsen iyi olur aslında açılmana yardımcı olur. Allah yardımcın olsun bi avazda kucağına al inşallah yavrunu
Cheerfulmom mrveodbs Ya bende orda istiyorum ama fiyat vermiyorlar bir türlü ulaşamıyorum muayene ücreti doğum ücretleri nekadar veriyorsunuz acaba?