Hatice61 İdrar kültürü testi vermiştim şimdi e nabızdan sonuça baktım Staphylococcus hominis 20.000 KOB-ml Sonucu var yarına kadar merak ettım anlayan var mıdır nedir diye
Remziye02 Bende de aynısı vardı 50 .000 kolinıydı doktor bana dışkıdan bulaşm bir bakteri dedi 1 hafta antıbıyotık kullandım gectımı bılmıyorum daha kultur testı yapmadım