Kızlar merhaba çatı muayenesi oldum .İlk gebeliğim biraz tedirginim . Çatımin zor olduğunu düşünüyordum ilk gecem de zordu.Doktorla görüştük darlık varmı hocam felan dedim ve istersen normal deneyelim orta şekilde dedi biraz dikiş atarım ama senin yanındayım her zaman dedi.bende tabi biraz bagirmisim muayene de çok kastim kendimi.esimde korkuyorsan sezeryan olalım dedi .sanırım sezeryan olacağım siz olsanız ne yaparsiniz.doktor da çok korkutmak istemedi bence ama oda dar olduğunu biliyor bence oldukça normal doğum yanlısı ama ben yapamam çocuk sıkıntıya girer diye korkuyorum sonrasından sezeryana dönmekte sıkıntı olursa :( birde alt taraf dikiş atılacağını karnımdan atılsa daha iyi gibi geliyor bana yardımcı olur musunuz