Kizlar selam bende 22+2 haftaligim. Karnimim
Sag tarafinda inanilmaz bi batma basladi dunden beri ozellikle idrara ciktigimda aranizda yasayan var mi? Yurtdisinda yasiyorum burda ha diyince dontorada gidilmiyo. Aslinda bebegin hareketlerinide baya hissediyorum Ama o batma neden
Olur ☹