Tevhide-trkgl Arkadaşlar park yatak alacağız . Aldığınız , duyduğunuz , kullandığınız bir marka var mı önerebileceğiniz ? @
Dildare Merhaba. Biz kraft calipso aldık. Henüz kullanmadık. Ama kurulumu kolay oldu. Teknik servis ile bir işimiz oldu çok yardımcı oldular. Yatağını da karft aldım zaten yataş yapıyor. 70*120 boyutunda oldukça büyük. Tavsiye ederim