Iremgull11 Kızlar 32 haftalığım bi anda karnıma gaz sancısı gibi sancı giriyor sonra ter basıyor neden olur acaba yaşayan var mı
Zaxra Iremgull11 aynen bende oluyor 30haftalik hamileyim , cok kotu sekilde sancim oluyor bide adet agrisina benziyor oyle agrilarim oluyor , ama benim belimde de agri oluyor
Iremgull11 Eylulvera demir ve kan ilacım bitti bende yarın alcağım bu gün kullanmadım ondan mı olmuştur ilk defa böyle ter döküp sancılanıyorum ama bebek hreket ediyor o hareket ettikce canım daha çok yanıyor doktora mı gitmeliyim sizce :(
Iremgull11 Benim gazım vardı ilk sonra biraz rahatladım soluma yattım sol tarafımda bi sancı ter basıyor bi anda gazın gelşr yapamazsın ya öyle oluyorum sonra bebekte aşırı acıtıyor canımı ama hareketleri her zaman ki gibi çok şükür