a93byn İyi geceler hanımlar 35+4teyim normal bekliyoruz hayırlısıyla hurma doğumu kolaylaştırıyor diyorlar bilgisi olan var mı kaçıncı haftada başlamalıyım
pitircik2021 a93byn 36 itibariyle başlanmalı diyorlar. 36 hafta öncesi doğumlar prematüre sayıldığı için bu hafta itibariyle kullan bence.
Hamik Yiyince hemen doğmuyor bebek bende gunde 5 6 tane yiyorum 38+6 hala bisey yok ye canım benim ilac degil bu hemen dogurtturmuyor yani anca olur zaten