kadeerrr ilk gebeliğim olmadına rağmen 17. Haftamda pıtpıt diye atışını hissetmiştim ama kesin bebeğimdir diyememiştim 19. Haftada emin oldum bebeğimin hareketi olduğundan hem arttı hem böyle dalga dalga çok farklı bi his 🙂umarım en kısa zamanda hissedersin sende