Bahaargzd ben uc gun basimi neredeyse duvasra vuracak kadar cok agri cektim o hafyalardi yanlis hayirlamiyorsam. Esim masaj yapıyor basima, ayaklarima refleksoloji (telaffuzum yanlis olabilie) masaji yapiyor basima etki etsin diye, kayinvalidem okuyor filan ama yok asla gecmiyor mideme vurdugundan bide mide bulantisi cekip hicbir sey yiyememistim. Ilac kullanmaya da direndim bjnca seye ragmen. Sadece son gun agizdan parol aldim ama sadece uykuya gevip uyumami sagliyormusta o anlarda agriyi hissetmiyormusum gibi bir etki ve sonra uyaninca kaldigi yerden devam. Doktorumla irtibata gevtik tansiyonda sıkıntı olmadigindan beni acile yonlendirdi. Bogaz enfeksiyonu cikti az miktarda, ama antibiyotik kullanimini doktor bana biraktigindan kabul etmedim. Parolun serum seklini taktilar agrikin hemen hemen yarısı belki daha fazlasi gecti. Eve gelince son enerjimle bir ilik dus ve uyku. Sabaha jicbir seyim yoktu. Bence beklemeden doktorunuzla gorusup hastaneye gitmenizi oneriyorsa gidin. Bosuna cekmeyin o agriyi, yasadiginiz stresi-kaygiyi bebeginiz de hissediyor. Cok ilac verilemiyor evet ama neden kaynaklaniyor vs ogrenip serumla agriyi azaltiyorlar en azindan. Bu bile yeter. Cok gecmis olsun.