Bende gidiyorum geçen koridorda kovit testi yapıyolardı hastanın ağzına sokmaya çalışıyolrdı çunuğu test için bikerede muayene olurken doktorun anlında kan vardı doğumdan kalmış kusura bakma diyo ben artık kovit testinden sonra gitmicem okdr gittim ama orda kendimi güvende hissetmedim doktor açısından da hastane olarakta