Kızlar toksoplazma test sonucu
anti toksoplazma (igm) 1.48
diğerı ise anti toksoplazma (igg)128.8 çıktı.doktora daha gosteremedim.aynı durumu yasayanlar bu konuda beni bilgilendirebilir misiniz? Korkmam gereken bir durum var mı? Doktorların nasıl bir yol izlediğini soyleyebilirmisiniz rica etsem.