Selam kizlar :) 36+3 gunluk olduk cok sukur..cok heyecanliyim artik bi an once saglicakla kucagima almak istiyorum..yalniz 1 haftadir artik iyicene rahatsizim,alttan baski var,kasilmalarim artti aksamlari ozellikle cok oluyo..bide afedersiniz ishalde olmusum 3 4 gundur sirt agrim da war..butun bunlar dogum belirtisi olabilirmis aranizda boyle olup doguran warmi merak ediyorum :)