Meric1 Gelişim geriliği var denildi. 2 hafta içinde 4 doktora gittim. Hepsi mi farklı ölçer. Hatta arada uçurum olanlar bile var. Böyle birşey yaşayan var mı acaba
Sevgiii_09 Meric1 1 hafta oynuyo benimde ultrasonlarda biri farkli biri farkli diyo ama 1 hafta sadece size ne dediler ki
Tugce1803 Meric1 E çok normal hepsinin usg cihazı farklı o yüzden sonuçlar da farklı çıkar. Aynı yerde gelişimini takip etmeniz gerekiyordu
Meric1 Sevgiii_09 çok fark var arada. Perinatolog gelişim geriliği değil genetik diyor. Biri sadece karın çevresi diyor biri simetrik diyor. Hiçbirine inanasım gelmiyor. Şehir değiştirdim değiştirmez olaydım eski doktorumu özlüyorum valla
Meric1 Tugce1803 aynı yerde edicem zaten. Daha önce gittiğim doktor yüzünden böyle oldu o gönderdi başka yerlere sonrs ben onu değiştirmek istedim başka doktora gittim. Öyle az Bi fark değilki