Babyboy2309 Kızlar cok fenayım 3 meme buyuklugunde hemeorııd cıkmıs 36+3 üm ne yapcam ne yapsam gexer hersey kullandım doktor ılac verdi vazelın kullandım kantorom yagı kullandım banamısın demıyor 1 haftadır cok kotuyum bazen kanıyor
Babyboy2309 91ARIN91ASK onları bulamam ki ben turkıyede yasamıyorum bırde hamıle ıken kullanılırmı onlar
91ARIN91ASK Babyboy2309 içilen bişey değil oluşan bölgeye sürülüyor sanırım yurt dışında da bulunur tek hemoroid için değiller çünkü