Sedaaaaaaccccaannsssns Kizlar 6+1 haftalk hamileyim ve grip oldum limonlu su ve bol bol su iciyorum iştahım hic kalmadı napmaliyim cabuk gecmesi icin hic birseye halim kalmadı bebege zarar vericek diye korkuyorum da 😔😔😔
Anneolmayahasret Sedaaaaaaccccaannsssns limonlu balli ihlamur icebilirsin gebelikte sadece ihlamur icilir canm👍
Semaykuntt Sedaaaaaaccccaannsssns soğan sarımsak en güzeli günde kararınca yersen atlatabilirsin. Birde limon veliminki su sınırlı icilmeli gebelikte günde 2 fincan fazlası asid zararlı bilgine canım dikkat et
Sedaaaaaaccccaannsssns Anneolmayahasret deneyeceğim teşekkür ederim inşallah faydasi olur başım cok agriyo çünkü
Sedaaaaaaccccaannsssns Semaykuntt canim wala 5 bardak icmisimdir sabah 6dan beri bogazima rahatlattigi icin korktum şimdi offf😭
Semaykuntt Sedaaaaaaccccaannsssns yok canım az iç doktoruna sorabilirsin hatta bende olduğumda kısıtlıyor doktorum ki internetten de baksan gebelikte en az 2 tane bardak öneriliyor korkma.ama yarın 2 fincan dan fazlasını içme derim geçmiş.olsun soğan ye ve kararınca sarımsak ye derim. Arada baş agrın içinde minoset içebilirsin (minoset-plus değil) minoset olandan iç bunada dikkat et ayrostir yada parol da içebilirsin 🙏🏻
Sedaaaaaaccccaannsssns Semaykuntt teşekkür ederim canım 31inde randevum doktorum ne diyecek bakalım 3.5 yasinda bi kızım var o oldu ilk ondan sonra bana bulaştı yazik yavrumda çekiyor 3 4 gundur gecseydi onun ki bende rahatlicam hayırlısı bakalım