Cnnumt Canımız annemiz durumu size şöyle izah edeyim bilimsel olarak;
Vücudunuz her ay kendini hamileliğe hazırlıyor. Rahim duvarınız progesteron hormonunun etkisiyle, olası döllenme anında döllenmiş yumurta hücresinin kendisine tutunabilmesi için kendisini kalınlaştırıyor. Eğer döllenme olmazsa, rahim duvarındaki kalınlaşan tabaka, herşeye sıfırdan başlamak ve döngüyü yeniden sağlayabilmek için fazlalıkları atıyor. Pıhtı gelmesi tam da bu oluyor işte. Gördüğünüz pıhtı, rahim duvarınızın kendini yeniden inceltmek için fazlalığını atmış kısmı yani. Öte yandan bebeğin ellerinin oluşması hamileliğin 7. haftası ve ayaklarının oluşması 12. haftadan önce başlamıyor. Yani sizin dediğiniz gibi olsa bile 16. günde bebek hala blastokist adı verilen hücre topluluğu evresinde. Umarım kafa karışıklığınıza bir son verebilmişimdir🙏🏻