Ben 3.ayima giricem ve yeni atlattım ,bugün 8.gunum ve çok şükür çok iyiyim koku ve tat duyumda çabuk geldi beslenmenize dikkat edin çok rahat atlatiyorsunuz ben ağır geçirmeme rağmen çabuk toparladım.Bol c vitamini, sarımsaklı çorbalar ve kendinizi zorlamadan olduğu kadar yemek yemek .