🙈 bence maşallah de kendine ilk 3 ay Superim bomba gibiyim mükemmel bulantı felan en ufak bir rahatsızlığım yok diyodum 14 .haftada bir bulantı başladı 37 haftalığim ilaç almayi unuttuğum gün yorgan döşek bulantidan yatıyorum hiç belli olmuyor yani😂muhtemlen doğurana kadar kuscam kabullendim artık kızım olacak 😝🐣