Kızlar 38+6 haftalık hamileyim. Bugün doktor parmağını sokup çatı muayenesi yaptı bana. Sonrasında peçeteye sildiğimde azcık kan geldi. Bugünde her tuvalete gidip peçeteye sildiğimde az bi kan geliyor peçeteye. Ped taktım onada kan gelmiş normal mi sizce ?