ayazmoms41 Canım açlığını o aralıkta tutma bu biraz düşük yani 85-95 arası daha iyi, ben Tip1 diyabetliyim bugün doktorum açlığın da çok düşük olmasını istemeyiz nasıl yüksek gidince bebek iri olursa çok düşük gidince de yetersiz beslenme ile küçük kalır dedi, doktorunla görüş açlığını bi nacizane önerim 😏🙏🏻