Merhabalar kızlar..
Uzun zamandır yoktum buralarda 14 ay oldu bebeğim doğalı yaşını geçti.. Doğumdan sonra telefon değiştirince hesabım gitti yeni açtım sizlerle birlikte olmak için..
Herkes anlatıyor bende anlatmak istedim çok uzun olmicak ama ☺️
39 haftalık olmuştu bebeğim doktor kontröllerine gidiyorduk sürekli dedi ki 11 temmuz 2019 perşembe günü gel son kontrol olacak alttan bakıcaz eğer açılma varsa doğuma alırım diye hazırlıklı gitmiştim aldı beni içeri alttan baktığında biraz açılma var ama istersen bugün istersen cumartesi günü olsun dedi. Ben bi kaldım önce yani karar veremedim nasıl bi karar bugün desem ne olur cumartesiyi beklesem ne olur bilmiyordum sordum doktora hiç bi fark olmayacak dedi bebeğime zarar olur mu dedim olmaz dedi bugün olsun o zaman dedim sanıyorum ki hemen olacak sabah saat 9 da gitmiştik yatış yapıldı odaya aldılar beni eşimi annemi bide kız kardeşim vardı yanımda sonra abim geldi. Saat 11 de serum taktılar bana suni sancı vericeklermiş korktum ama dayanırım dedim yavaş yavaş yükseliyor felan Allahım dedim sen yardım et hareket yapayım diyorum doktor hemşireler yapabilirsin ama bi faydası olmaz dediler. Kalktım kendi kendime eşim elimden tuttu oturup kalkıyorum yürüyorum sancıya fayda etmiyor 🤷♀️ saat 1 oldu doktor bana 1 2 saate alırız demişti ama dışarıda annemlere akşamı bulur açılma olmuyo demiş saat 4 oldu ben sancıdan kıvranıyorum ama açılma yok doktor geldi hepsi şokta bu sancıya rağmen nasıl açılmaz diyorlar ben korktum iyce. Doğumhaneye alalım orada kontrol edicem dedi ben ağlamaya başladım geçtin Doğumhaneye yürüyorum tabi geldi baktı inmemiş çocuk kanala dedi sezeryana alıyoruz dedi. Bende hiç istemiyordum aanki dünyam yıkıldı o kadar sancı çektim hocam başka yolu yok mu dedim korkma dedi hemen bitecek ailem eşim yanımda zaten onlardan destek aldım hemen indirdiler beni 16.00 da indik 16.45 de bebeğim doğdu ben ağlıyorum sesini bi duydum hala kulaklarımda ağlıyordu yanıma bi getirdiler sustu hemen kokusunu aldım kokumu aldı dünyalar benim oldu ne çektiysem değer dedim değer Allahım olmayanlara da verr ne geliyorsa senden. O kadar güzeldi ki ne tarifi var ne kelimelere yetecek kadar bi duygusu şükürler olsun 16.45 de çıktı bebeğim ameliyathanedeb benim biraz kanamam olduğu için 15 20 dakika daha kalmıştım çıktığımda eşimle abğm bekliyordu beni hiç bi zaman yalnız bırakmaz ikiside. Eşim herşeyim elimi hiç bırakmadı hep elimden tuttu acımı paylaştı Allah razı olsun çok güzeldi herşey odaya geldiğimde annem giydirmiş bebeğimi sonrası sancısı biraz zor ama geçiyor hepsi 1 günde geçiyor 1 gün sonra taburcu oldum çok şükür şimdi 14 aylık bebeğim, oğlum, kuzey’im Allahım acısını göstermesin eşimde elimi hala tutuyor hiç bırakmıyor Allahım herkese böylesine hayırlı mutlu bi aile eş evlat versin. Umarım sıkılmadan okursunuz hepinizi çok seviyorum ♥ 🌺🙏🏻