Bir_zerre kara-kiz27 7 haftalıkken öyle bir detay vermemişti doktorum sadece kalbinin sesini duyduk o kadar.
kara-kiz27 Meryy600 bende bugun kalp atisini duydum 12 milim dedi doktor andan sordum acaba normalmi mi diye tesekkur ederim canim Nasippp canim bende bugun kalp atisini duydum 12 mm bebegin gayette saglikli dedi ama milimi normal mi diye merak etmistim
kara-kiz27 Nasippp gidersin daha canim üzülme zaman zor geciyo bende 5 +5 te gitmistim ilk ogrendim sonra 10 15 gun sonra gel dedi bugun gittim kalbini duyduk ve normal hersey dedi sag salim aliriz insallah kucagimiza
Nasippp kara-kiz27 kalp atışını duyduysan mm’ine falan Takılmayın tadını çıkarın 😊bak sağlıklı da demiş ne kadar güzel bende bunları duysam allahım çok rahat edicem 🤲🏻
Nasippp Meryy600 benim 5+4 de 8 mm idi ama ondan sora bebeğimi göremedim kalp atışını duymadım yani hastahaneye gidemedim bir türlü çok merak ediyorum bebeğim nasıl iyi mi 😞
Nasippp kara-kiz27 inş canım daha önce yaşadıklarımdan biraz endişeliyim o yüzden korkuyorum 🥺 inş bu kez sağlıklı hayırlı haberini alırım 🤲🏻
Merimex Nasippp benim 13tuama sadece kese şuan 6+3 18 mm kese. Hala bebeği göremedim içinde….. Sıkıntı mı bilmiyorum
kara-kiz27 Nasippp insallah ama rahat ol bence benim bu 4. Gebeligim 3 dusugum var bu sefer allaha biraktim cnm
Merimex Nasippp on gün sonra gel dedi dün gittim işte. Ama dayanamıyorum yani her an gidebilirim mide bulantısı yaşıyorum şu sıralar aşırı inşallah bebek keseye girer.. geçte olsa
Nasippp Merimex pazartesi gidersin olmadı doktorlara göre 10 gün bormal bize gör dev gözüken zaman endişelerimiz var haklı olarak
kara-kiz27 Merimex bildigim kadariyla keseyi gorurse risk yok diye biliyprum umarim gonlunce olur hersey
Merimex Nasippp cumaya kadar giderim gibi geliyo hani bana doktor normal vs dese yine rahat olurdum ama dediği şuydu bebeğe dair bişeybi uzuv göremedim on gün sonra gel bakalım :(
Nasippp Merimex haklısın canım insan merak eder tabi olmadı cuma başka bir doktora git alttan muayene etti mi? Yoksa karından mı baktı? Bence henüz erken oluşur die düşünüyorum stres yapma
kara-kiz27 Merimex zaten o haftalarda bana da oyle dedi kese 7 milimetre dedi ben bebek diyince onu goremedim suan goremeyiz dedi kese olduysa kimyasal gebelik riski kalkmistir allaha dua et zaman zor geciyor ama sabir biraz bende dua ederim icini ferah tut rabbim vermek isterse verir