merve2009 Merhaba arkadaşlar baldır ağrısı yaşıyorum 7+4 hamileyim böyle dokundugumda baldırlarım acıyor yürürkende bu tarz problem yaşayan oldu mu
Meryy600 merve2009 normal canım şiddetli olursa yine sen bir doktoruna sorarsın. Ama o haftalarda oluyor normal
merve2009 Meryy600 yaşadınız mı aynı şekilde sizde sabaha sanki hiç yürüyemecek gibiyim ayaga kalkınca ağrıyor
Meryy600 merve2009 evet canım rahim genişlediği için kasık ağrıları oluyor ve sizin kasık ağrılarınız bacağınıza vuruyordur. Ben şuan 18 haftalık hamileyim benimde bacağıma ağrı vuruyor ama dayanılmıyacak gibi değilim. Çok geçmiş olsun size de.